"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

vineri, 30 noiembrie 2012

Victoria Facebook

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Nu, dragii mei, nu este vorba de o expreie sinonimă cu Victoria’s Secrets, ci de o victorie, în sensul de reuşită, realizare a celebrului site de socializare Facebook.
Despre antipatia, ca să fiu moderat în exprimare, pe care o port acestui sistem am mai scris. Am scris şi despre obedienţa manifestată de populaţia planetei faţă de acest sistem. Am scris şi despre revolta mea faţă de obligaţiile pe care le generează sistemul (mă refer aici la obligaţia ca, atunci când vreau să postez un comentariu pe pagina web a unui producător, sunt obligat să o fac prin intermediul Facebook, lucru cu care nu mă împac).
Dar iată că astăzi am ocazia să vă prezint un clip descărcat de pe YouTube care ne arată din plin câteva din marile binefaceri aduse de acest sistem de socializare virtuală, sistem care ne ajuta să ne dezobişnuim să dăm mâna cu un prieten.
Să auzim de bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!