"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

miercuri, 19 mai 2010

Sunt supărat

SuparatTuturor celor prezenți și viitori, salutare!
Astăzi intenţionam să postez un articol vesel. Am abandonat ideea pentru că aseară m-am supărat. Mai bine zis, am fost supărat.
Cine m-a supărat?
O crainică de la un post de televiziune.
De ce m-a supărat o crainică de la un post de televiziune?
Pentru că mi-a dat o veste proastă.
De ce m-a supărat o crainică de la un post de televiziune pentru că mi-a dat o veste proastă?
Pentru că mi-a dat-o în timp ce făceam o iahnie de fasole.
De ce m-a supărat o crainică de la un post de televiziune pentru că mi-a dat o veste proastă în timp ce făceam o iahnie de fasole?
Pentru că mi-a dat dreptate. Iar eu m-am săturat să am dreptate.
Vă mai amintiţi articolul meu de acum câteva zile în care făceam trimitere la două postări de-ale mele din luna IANUARIE? Era vorba de faptul că statul, trimiţând oamenii în şomaj, va fi pus în faţa a două greutăţi concomitente:
1. Deşi nu are bani, va trebui să plătească (măcar o perioadă) ajutor de şomaj unor oameni care NU MAI PRODUC NIMIC şi
2. Şomerii nemaiplătind impozite şi contribuţii, vor determina scăderea veniturilor statului, venituri şi aşa subţiate din cauza punctului 1.
După cum uşor aţi observat, este vorba de un cerc vicios. Altfel spus, statul trebuie să dea bani unor oameni care nu mai produc bani. Ei bine, crainica ne anunţa că statului, din cauză că a trimis mulţi oameni în şomaj, i-au scăzut dramatic încasările la buget şi, pe cale de consecinţă, nu mai are fonduri să deconteze medicamentele către farmacii.
La Dumnezeu, la Allah, la Budha sau la cine trebuie să ne rugăm să le dea minte guvernanţilor noştri?
Să auzim de bine!

Un comentariu:

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!