"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

vineri, 21 mai 2010

Chuck Norris

Tuturor celor prezenți și viitori, salutare!
Această postare este dedicată bunului meu coleg de blogăreală Cosmin (http://dalelucosmin.blogspot.com/) care dovedeşte o mare încredere în aptitudinile numitului Chuck Norris...
1. Ştii de ce doarme Chuck Norris cu lumina aprinsă? Întunericului îi e frică de el.
2. Ultima persoană cu care a dat ochii Elodia a fost Chuck Norris.
3. Chuck Norris nu face flotări - el împinge pământul!
4. Mulţi oameni au pijamale cu Superman. Superman are pijamale cu Chuck Norris.
5. Chuck Norris a lovit o singură dată pe lângă - de atunci cerul e albastru.
6. Pe Chuck Norris nu-l interesează cât e ceasul - el decide timpul.
7. Chuck Norris a numărat până la infinit. De două ori.
8. Chuck Norris nu foloseşte prezervativ pentru că nu e nevoie de protecţie pentru Chuck Norris.
9. Chuck Norris a lovit odată un cal în barbă - descendenţii acelui cal se numesc acum girafe.
10. Mai eşti?... sau ai dat ochii cu Chuck Norris?
11. Nu exista bombă atomică... E doar Chuck Norris când se aruncă din avion fără paraşută.
12. O piatră poate crăpa în două... Chuck Norris a fost singurul care a crăpat două pietre într-una una.
13. Când Chuck Norris îţi arată degetul, nu o face ca să te înjure... doar îţi arată câte secunde mai ai de trăit!
14. Ştii de ce plâng copiii la naştere? Pentru că ştiu că vor trăi într-o lume cu Chuck Norris.
15. De ce purtau piloţii kamikaze cască? Le era frică de Chuck Norris!
16. Chuck Norris nu ascultă muzică, muzica îl ascultă pe Chuck Norris.
17. Chuck Norris doarme cu perna sub pistol.
18. Nu există lesbiene, ci doar femei care nu l-au cunoscut încă pe Chuck Norris.
19. În loc de picături de ochi, Chuck Norris foloseşte sos picant.
20. Dumnezeu: Să fie lumină! Chuck Norris: Spune te rog!
Să auzim de bine!

6 comentarii:

  1. Bestial domnule...Am ras de ma intreaba lumea din birou ce-i cu mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred. Şi eu l-am postat cu lacrimi în ochi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...Vio mersi fain, Chuck Norris asta, e intr-un fel idolul meu:)).Mersi inca o data pentru acest lucru. M-ai impresionat inca de la primul post pe care ti l-am citit prin calitate si punctualitate. Tine-o tot asa si o sa ajungi "mare" in lumea blogosferei si nu numai, pentru ca meriti.

    Acum ma simt intr-un fel indatorat. O sa ma achit de datorie, promit.:D

    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,iti apreciez blogul.Daca vrei sa ma adaugi in blogroll:),te adaug si eu.Si app am si eu asa bancuri dar spre deosebire de Chuck Norris il am protagonist pe Gigi Becali:)).Numai bine! http://krobby.com/2010/03/bancuri-gigi-becali/(bancurile cu GIGI) si aici este blogul meu:www.krobby.com

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Robby: Gata! Te-am pus în blog roll. Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!