"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

sâmbătă, 8 mai 2010

Lecţie de recapitulare

Tuturor celor prezenți și viitori, salutare!
Apelând la o butadă mai veche, putem spune că suntem cu un picior în groapă şi cu unul în prăpastie.
Niciodată România nu a fost aşa de aproape de dezastru ca acum. Şi la fel de ca niciodată până acum, guvernul nu a fost mai incapabil şi incompetent să găsească o soluţie.
Pentru ca să înţelegem mai bine situaţia actuală, fac apel la memoria voastră şi la postările mele anterioare:
1. http://bloguldindrumultaberei.blogspot.com/2010/01/eu-vs-el.html
2. http://bloguldindrumultaberei.blogspot.com/2010/01/eu-vs-el-continuare.html
Ei, acum că vi le-aţi reamintit, ce ziceţi, puteţi să mă ajutaţi cu un răspuns la întrebarea finală din postarea mea de atunci:
“Acum, că avem o imagine cât de cât cuprinzătoare, puteţi să daţi un nume imaginii care vă apare? Haideţi să vă dau o mână de ajutor. Ce-aţi zice de EPOCA DE PIATRĂ?”
Să auzim de bine!

4 comentarii:

  1. Eu de cand m-am resemnat sa incerc sa mai schimb ceva in tara asta, am ramas fara subiecte pentru blog! :)
    Nici nu stiu cum sa ma mai exprim, nu stiu daca sa rad, sa plang, sa ma revolt, sa injur... M-am obisnuit cu Romanica, dar nu ma voi lasa calcat in picioare si asuprit. Voi alegea calea cea mai demna: voi emigra!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Andrei: Man, e dureros ce spui. Din păcate acesta este sfatul pe care îl dau şi eu tuturor. Mă doare sufletul de ruşine şi umilinţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu Andrei. Mi-e frica sa ma gandesc la viitorul Romaniei daca lucrurile continua in felul asta.

    Astia-s in stare sa incalce pana si drepturile omului pentru a mai fura ceva.....rusinos..

    Cunosc multe persoane care spun ca esti las daca emigrezi.Io le zic ca is prosti daca mai stau :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cosmin: După ultimele decizii "economice" ale cuplului Băsescu-Boc, chiar că nu mai ai de ce sta aici.

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!