"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

vineri, 3 septembrie 2010

Extrase din declaraţiile şoferilor

SoferTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
În rândurile de mai jos aveţi câteva extrase autentice din declaraţiile date de şoferi după comiterea unui accident. Trebuie să recunoaşteţi că a fi poliţist la circulaţie implică o doză mare de stăpânire de sine ca să nu leşini de râs citind sau auzind asemenea "perle". Distracţie plăcută!
"O maşină invizibilă a apărut de nicăieri, mi-a lovit vehiculul şi a dispărut."
"M-am lovit cu un camion staţionar venind din sens invers."
"Încercând să omor o muscă, am intrat cu maşina într-un stâlp de telegraf."
"Stâlpul de telegraf se apropia repede. Am încercat să virez în afara direcţiei lui când el m-a lovit în faţă."
"Conduceam maşina de 40 de ani când am adormit la volan şi am avut un accident."
"Ca sa evit lovirea barei maşinii din faţă am călcat pietonul."
"Cealaltă maşină a intrat în mine fără să mă atenţioneze asupra intenţiilor ei."
"Cauza indirectă a accidentului a fost un ins mărunt într-o sculă de maşină cu o gură mare".
"Am claxonat pietonul, dar el se holba la mine. Aşa s-a provocat un grav accident."
"Am plecat de la marginea şoselei, m-am uitat la soacra mea şi am trecut peste parapet."
Pe un formular de asigurare (şoferul lovise o vacă): Cum aţi avertizat dv.? "Claxon"; Cum a avertizat celălalt? "Muuu!"
"Când m-am apropiat de intersecţie, un semn stop a apărut în locul în care un semn stop nu mai apăruse vreodată".
"Apropiindu-mă de intersecţie, nu am văzut nici un vehicul venind din dreapta mea, aşa că am lovit maşina din faţă."
"Maşina din faţa mea a lovit pietonul, dar acesta s-a sculat. Pietonul nu ştia în ce direcţie să se îndrepte, aşa că l-am călcat."
"Parbrizul spart. Cauză necunoscută. Probabil voodoo."
Să auzim de bine!

Un comentariu:

  1. Ia uite inca una: "Eu mergeam regulamentar, insa drumul a luat o curba la dreapta si din cauza asta am intrat in stalp"

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!