"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

duminică, 19 septembrie 2010

Murphy-sme (1)

MurphyTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
1. Nu lua niciodată un somnifer şi un laxativ în aceeaşi seară!
2. Mersul la biserică nu te face credincios, aşa cum statul într-un garaj nu te face maşină...
3. Judecata bună vine în urma experienţelor rele, iar acestea vin în urma judecăţii rele (Biblia zice să nu judeci...).
4. Experienţa este un lucru minunat: îţi permite să recunoşti o greşeală atunci când o repeţi.
5. Este mai uşor să obţii iertarea, decât permisiunea.
6. Conştiinţa este aceea care suferă atunci când restul părţilor fiinţei tale se simt atât de bine.
7. Greutatea normală: nu trebuie să cântăreşti mai mult decât frigiderul tău.
8. Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii - nu li se întâmplă prea des.
9. Dacă trebuie să alegi între două rele - alege-o pe cea pe care nu ai mai incercat-o până atunci.
10. Nu testa niciodată adâncimea apei cu ambele picioare.
11. Dragostea "eternă" durează 3 ani.
12. Nu te băga în lumea drogurilor; suntem şi aşa destul de mulţi acolo...
13. A avea conştiinţa curată înseamnă a avea memorie proastă.
14. Cel care se naşte sărac şi urât are mari şanse ca, atunci când o să crească, să îşi dezvolte ambele calităţi.
15. Cei cinstiţi sunt inadaptaţii societăţii.
16. Peştele care luptă împotriva curentului.. . moare electrocutat.
17. Nu este important să câştigi! Este important să-l faci pe celălalt să piardă.
18. Nu sunt complet inutil! Cel puţin servesc de exemplu negativ pentru alţii.
19. A greşi este omeneşte. A da vina pe altul este şi mai omeneşte.
20. Cel mai important nu este "să ştii"! Mai important este să ai telefonul celui care ştie.
21. Eu nu sufăr de nebunie! Mă bucur de ea în fiecare minut.
22. Este bine să laşi băutura. Mai rău este să uiţi unde ai lăsat-o.
23. Banii nu fac fericirea, o cumpără gata făcută.
24. Inteligenţa mă urmăreşte, dar eu sunt mai rapid.
25. Fugi de tentaţii, dar încet, ca să te poată ajunge.
26. Există o lume mai bună, dar este foarte scumpă.
27. A studia înseamnă să te îndoieşti de inteligenţa colegului de birou.
28. Dacă o păsărică ţi-a şoptit ceva, înseamnă că ai înnebunit, pentru că păsărelele nu vorbesc.
29. Munca nu a omorât niciodată pe nimeni, dar de ce să rişti?
30. Alcoolul omoară încet-încet. Nu contează. Ce, te grăbeşti?
31. Există doua cuvinte care îţi deschid multe uşi: "trage" şi "împinge".
32. De ce să bei şi să conduci, când poţi să fumezi şi să zbori?
33. Nu bea la volan! Te loveşti de ceva şi se varsă băutura.
34. Se spune că înotul face bine la siluetă... Spun cei care n-au văzut încă balena.
35. Orice bărbat are nevoie de o femeie, fiindcă sunt o grămadă de lucruri pentru care nu poţi să faci guvernul vinovat.
36. Să cucereşti o femeie şi să nu povesteşti prietenilor, e ca şi cum ai trece Pacificul înot în secret.
37. Fiecare al cincilea om e chinez. Şi noi suntem cinci în familie, deci cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel, sau frate-meu mai mic Ho-Xiao-Pen. Eu cred că-i Costel.
38. M-am sculat cu stângul. Mi-am îmbrăcat cămaşa, s-a rupt nasturele, am luat servieta, i s-a rupt toarta, deja mi-e frică să mă duc la budă...
39. Prieteni sunt acele persoane care te iubesc cu toate că te cunosc bine.
40. Nu-ţi cumpăra nimic ce are coadă sau toartă. Va trebui să lucrezi cu ele.
41. În momentele dificile ale vieţii trebuie să ridici capul, să scoţi pieptul în faţă şi să spui cu hotărâre: "Acum, chiar că-s terminat!".
42. Psihiatrii zic că una dintre patru persoane are o deficienţă mintală. Dacă eşti cu încă trei amici şi nu ai observat nimic ciudat, atunci nu te gândi la chestia asta!
43. Dacă eşti în stare să zâmbeşti când ceva merge rău, este pentru că ai găsit un tâmpit pe care să arunci vina.
44. Ca să-ti realizezi obiectivele, trebuie să fii un visător... Aşa că nu mai pierde vremea, lasă totul balta şi du-te să te culci!
45. Nevasta e persoana ce-i mereu lângă noi să ne ajute în rezolvarea marilor probleme, pe care nu le-am fi avut dacă n-ar fi fost lângă noi.
46. Dacă într-o zi femeia pe care-o iubeşti ţi-e infidelă şi îţi trece prin cap să te arunci din balcon, adu-ţi aminte că ai doar coarne, nu şi aripi!
47. Dacă într-o zi simţi un gol mare în stomac... mănâncă, căci sigur ţi-e foame!
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!