"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

marți, 1 iunie 2010

Anunţ umanitar

Întrucât văd că neamprostia este în creştere epidemică, îmi permit să fac o recomandare la modul general doamnelor şi domnişoarelor care populează teritoriul României:
FETELOR, A VENIT CĂLDURA! NU MAI PREGETAŢI NICI UN MINUT ŞI SCOATEŢI-VĂ CIZMELE LA PURTARE!
Deoarece sunt realmente îngrijorat de sănătatea purtătoarelor estivale de cizme, voi reveni cu un anunţ asemănător la începutul iernii, recomandându-le la fel de atent să-şi scoată şlapii şi sandalele cu barete la purtare. Nu? Cine mai e ca noi: cu rochiţe cu bretele şi cizmoace în picioare…

3 comentarii:

  1. Atata timp cat la cizmele alea se asorteaza o fusta mini eu n-am nimic impotriva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Man, mă surprinzi,nu te cunoşteam aşa. Nu te preocupă de loc sănătatea lor, nu te gândeşti ce vor face la iarnă când vor umbla în şlapi prin zăpadă...

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!