"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

sâmbătă, 6 februarie 2010

Un duş pe săptămână

DusulTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Nu îmi este ruşine să recunosc faptul că sunt un fervent utilizator al duşului. Nu am o imaginaţie suficient de bogată ca să anticipez ce mi s-ar putea întâmpla dacă ar trebui să mă culc într-o seară fără să-mi fac duşul obişnuit. Orele variază, după cum ajung acasă. Iar vara, numărul duşurilor zilnice creşte direct proporţional cu temperatura de afară.
Locuiesc într-un bloc de 8 etaje plus parter, ceea ce face ca, pe o coloană, să existe 9 apartamente. Considerând o medie de trei persoane la un apartament, ne ies fix 27 de persoane pe o coloană (de baie, bucătărie sau WC de serviciu). Numărul utilizatorilor pe coloană, coroborat cu numărul de duşuri pe care le facem zilnic eu şi familia cred că ne dau suficiente argumente pentru a elabora o mică statistică ilustrativă. Care nu este de loc complicată. Practic, în fiecare seară, indiferent de ora la care ne spălăm, presiunea apei la robinet (în special al băii) este neschimbată.
În schimb, duminica seara, între orele 20 şi 22, aceasta scade în mod dramatic. Spre ruşinea mea, singura explicaţie care îmi vine în minte este aceea că, dacă în timpul săptămânii suntem singurii care se spală, abia duminică seara ni se alătură şi ceilalţi locatari de pe coloană.
Să auzim de bine!

2 comentarii:

  1. Cam aşa se întâmplă peste tot,şi dacă stai mai sus,cu atât vine apa caldă mai greu.Poţi să compari lista de la întreţinere,să vezi câţi metri cubi de apă au folosit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, de acord cu tine. Problema este: de ce se întâmplă doar duminica seara? Nu cumva din cauză că se spală doar odată pe săptămână? Ca să verific lista e o idee foarte bună, dar e deja mult prea mult...

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!