"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

vineri, 19 februarie 2010

DRAGII MEI PARTENERI DE BLOGĂREALĂ

Dragii mei Adrian, Andrei, Broscuţă, Ştrumfiţă, Mielu şi... nu vă mai enumăr pe toţi pentru că sunteţi mulţi, un lucru rău mi s-a întâmplat săptămâna asta.
Gospodar cum mă ştiţi, obişnuiesc să-mi redactez şi să îmi salvez într-un fişier Word întâmplările pe care mi le amintesc, câte una, câte două, după cum îmi revin din memorie. Ulterior, în fiecare duminică seara, selectez 7 dintre ele şi le programez apariţia pentru săptămâna ce vine. Ei bine, în acest fişier (care ajunsese la peste 169 de pagini Word) s-a cuibărit un virus rău şi nemilos. Iar un antivirus tembel şi la fel de nemilos, dând de virus, mi-a şters tot fişierul! Asta a făcut ca tot timpul meu liber să îl consacru încercărilor de recuperare şi restaurare a respectivului fişier, în detrimentul atenţiei pe care o acordam citirii şi comentării blogurilor voastre. Din păcate, această situaţie se va menţine şi săptămâna ce vine pentru că până acum nu am avut succes.
Sper ca zilele ce vor urma să-mi fie mai favorabile dar, chiar dacă nu mai am atât timp ca să citesc postările voastre, sunteţi în sufletul meu permanent.
Vă mulţumesc pentru înţelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!