"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

luni, 8 februarie 2010

Cunoaşte-ţi clienţii

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Un vânzător de Coca Cola se întoarce dezamăgit din misiunea avută în Orientul Mijlociu. Un prieten îl întreabă:
- De ce nu ai avut succes cu arabii?
Vânzătorul îi explică:
- Când am preluat postul în Orientul Mijlociu, am fost foarte convins că voi face o vânzare bună cu Cola atât timp cât este practic necunoscută acolo. Dar am avut o problemă pentru că nu cunoşteam limba arabă. Aşa că, m-am gândit să convertesc mesajul în trei postere... Primul poster: un om zace în nisipul fierbinte al deşertului... epuizat total şi însetat. Al doilea poster: omul bea Cola noastră. Al treilea poster: omul nostru este acum revigorat în totalitate. Apoi, am plasat posterele peste tot.
- Asta ar fi trebuit să meargă! spune prietenul.
- Cum dracu' să meargă!? spune vânzătorul. Nu mi-am dat seama că arabii citesc de la dreapta la stânga.
010302
Să auzim de bine!

3 comentarii:

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!