"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

miercuri, 3 februarie 2010

Astea sunt vedetele noastre

PiataTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Piaţa Rasdaq
Întrebare: "Ce părere aveţi despre faptul că, în urma limitării accesului pe mai multe bulevarde principale ale capitalei cu ocazia Sommet-ului Francofoniei, nu se mai poate ajunge cu maşina în centru - inclusiv în Piaţa Rasdaq?"
Ţinând cont de faptul că treaba lor e să fie "vedete", nu să aibă cultură generală, iată ce-au răspuns câţiva reprezentanţi de-ai <şou-biz>-ului mioritic:
Fizz (Bogdan Croitoru)
Nu mă afectează pentru că eu nu locuiesc în zonă. Sunt nişte măsuri de securitate pe care, din păcate, trebuie să le respectăm. Deocamdată suntem prea mici să putem face ceva.
Giulia (Ex-Candy)
"Pe mine nu mă afectează prea tare că nu pot să circul cu maşina. Am maşină mică, cunosc foarte multe scurtături, aşa că mă descurc eu cumva. Totuşi e cam aiurea să ne interzică să circulăm cu maşina. Lumea este extrem de nemulţumită, dar trebuie să ne resemnăm pentru că autorităţile oricum fac tot ce vor".
Dinu Maxer:
"Dacă nu ţine de domeniul meu, nu mă interesează să răspund la asemenea întrebări".
Andreea Bănică:
"Nu am timp să dau declaraţii despre circulaţia blocată din cauza Sommet-ului Francofoniei. Sunaţi-l pe impresarul meu, că vă răspunde el".
Raluca (Bambi):
"Mi se pare normal să nu se circule în Piaţa Rasdaq cu ocazia Sommet-ului Francofoniei, având în vedere că intrăm şi noi în Uniunea Europeană. Şi atât timp când există şi în alte capitale, e OK, nu mă deranjează."
Anne's:
"E un pic cam aiurea. Dar ţinând cont că vin atâtea oficialităţi... Bine că se termină repede. Cel mai rău va fi de cei care locuiesc în această piaţă."
Bety (Etnic):
"Poate să fie o problemă cu traficul în această perioadă. Eu am fost prinsă în trafic câteva ore bune cu ocazia simulării. Cred că cel mai rău vor fi afectate persoanele care locuiesc în Piaţa Rasdaq. Sper că autorităţile să facă faţă situaţiei."
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!