"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

joi, 1 iulie 2010

Perle de la şi de pe lângă bănci

BancaTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
- Am scos toţi banii de pe card (Credit Card)! Acum ce se întâmplă? Îmi mai daţi altul?!?
--------------------------------
- Vreau sa fac şi io o extracţie din contu' firmei!
--------------------------------
- Am venit (persoană juridică) să-mi daţi extractu' de cont!
--------------------------------
- Am venit să plătesc banca! (o rată la un credit)
--------------------------------
- Bună ziua! Am de plătit şi io nişte răţi! (rată - rate - răţi conjugat la persoana a 15-a plural!) (Solicitare făcută de un domn elegant îmbrăcat la 4 ace cu un diplomat de piele şi un celular ce "răgea" manele)
--------------------------------
- Doamnă, vreau să scot şi io bani de pe ăsta (un card de salariu)
- Mergeţi cu cardul la ATM, îl băgaţi în aparat, tastaţi PIN-ul şi îi spuneţi acolo cât vreţi să scoateţi! După câteva minute, aceeaşi persoană în faţa ATM-ului:
- Cinci milioane (în şoaptă!
- Cinci milioane (puţin mai hotărât)!
- Cinci milioane (răspicat)!
- Cinci milioane (cât l-au ţinut plămânii)!
--------------------------------
- Doamnă i-am dat banii şi factura şi nu mi-a mai dat rest!
- Cine ?!?
- Automatu' de-afară! După mici investigaţii se constată că este necesară echipa de intervenţii deoarece bunicuţa respectivă a reuşit să îndese literalmente în fanta de card a ATM-ului banii şi factura telefonică (cu plic cu tot)!
--------------------------------
- Doamnă, nu vă merge tonomatu'?!? Că vroiam să-mi scot şi io banii!
--------------------------------
- Nu vă supăraţi, când alimentaţi bancomatul?!?
- De-abia ce l-am alimentat acum un sfert de oră!
- Păi, am vrut să scot 500.000 şi mi-a zis "Insuficienţi bani in cont"!
--------------------------------
Dacă e card internaţional, pot să-l folosesc şi in Spania!?! (ăsta cred că era un "căpşunarist")
--------------------------------
- Nu vă supăraţi, am şi eu o problema urgentă! Sunt disperat! Mi-am pierdut cardul şi mi-e să nu rămân fără bani.
- Staţi liniştit pentru că cel care-l găseşte nu-l poate folosi atâta timp cât nu ştie PIN-ul!
- Păi aici e buba! Mi-am notat PIN-ul cu marker permanent pe spatele cardului ca să nu-l uit.
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!