"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

luni, 16 mai 2011

A venit căldura!

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Fraţilor, a venit căldura! Pe cuvântul meu că a venit! Nu credeţi? Vă asigur eu, pentru că am dovezi. Ce dovezi? Păi, la tot "pasul", ca să folosesc un termen adecvat, pentru că ieri, fiind în oraş, am văzut o mulţime de femei încălțate în cizme! Cizme mari, grele, din piele groasă, una chiar le avea ÎMBLĂNITE. Ce dovadă mai bună vreţi că a venit căldura în România, alta decât că vedeţi femeile că au început să umble încălţate cu cizme şi îmbrăcate cu rochiţe subţiri de vară?
Să auzim de bine!
P.S. Abia aştept iarna ca să le văd încălţate cu şlapi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!