"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

joi, 12 mai 2011

Cititul, bată-l vina!

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Vorbim de medicamente, chimicale şi acuzăm producătorii acestora. Iată că e mare grădina lui Dumnezeu şi alte ameninţări s-au profilat la orizont...
Acum cincisprezece zile am citit că fumatul te poate ucide.
A doua zi, m-am lăsat de fumat.
Acum douăsprezece zile am citit că, consumată în exces, carnea te poate ucide.
A doua zi, m-am lăsat de mâncat carne.
Acum opt zile, am citit că băutura te poate ucide.
A doua zi, m-am lăsat de băut.
Ieri, am citit că sexul te poate ucide.
Azi dimineaţă m-am lăsat de citit!
Aşa că, mai bine nu citiţi acest articol...
Să auzim de bine!

2 comentarii:

  1. Bine-bine, dar daca auzim de aceste ..."capcane" sau...."tentatii" lumesti si nocive la radio bunaoara ? Ne infundam preventiv urechile precum Ulysse si echipajul sau ca sa nu auda dulcile ispite ale...."sirenelor" ? Cred ca, surzi, probabil si...."mutzi", am impusca doi iepuri : astfel nu am mai auzi nici de "planurile marete" ale Puterii, derulate in cadrul Programului National (= azi toate denumirile sunt cu..."national" in fatza !) : "Romani, vi se pregateste ceva !"
    Eu cred ca si grecii au citit articolul dar acum ei rad ca Zorba, sunt la "taverna", beau un "ouzo", fumeaza si invart din..."komboloi" a....asteptare si (p)lictis de atatea alarme false....Kαλή αντάμωση !

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Marco Polo: He, he, închidem radioul, televizorul, uşile etc şi vom muri sănătoşi... Macar de ar avea Puterea planuri măreţe, chiar în ghilimele. Din păcate, sunt ale lui Pantof Găurit... Ai atins un subiect dureros: îmi este dor să beau un ouzo pe terasa unei taverne...

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!