"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

vineri, 2 decembrie 2011

Proaspătul căsătorit

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Nicuşor e colegul nostru şi e căsătorit de trei luni. Michiduţă, soţia lui, este o femeie deosebit de chibzuită, mai ales de când ştie că trebuie să-şi împartă viaţa cu un cheltuitor aiurit aşa cum e Nicuşor. Întâmplător, toţi colegii îi dăm dreptate femeii, mai ales când ne gândim că, în treizeci şi opt de ani, Nicuşor nu reuşise să-şi cumpere nici măcar un aparat de ras. Aşa că, ea a decis să ia măsuri în consecinţă. Oricum, măsuri cu aplicare imediată şi concretă.
Venind de dimineaţă la birou, văd o monedă căzută în faţa uşii. Mă aplec, o ridic şi intru în birou. Mi se părea evident că ar putea proveni de la unul din colegi, aşa că încep să îi întreb pe fiecare. Dar nici unul nu recunoaşte. Ajung la biroul lui Nicuşor:
- Nicuşoare, am găsit moneda asta la uşă. E a ta?
Cu un aer obosit, Nicuşor se ridică cât e de lung, îşi întoarce buzunarele pe dos ca să le văd cât mai bine fundurile tăiate cu foarfeca şi îmi răspunde:
- Nu eşti sănătos la cap? Cum să am EU bani? Ai uitat că sunt însurat de abia trei luni?
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!