"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

marți, 14 decembrie 2010

Ana Kostenko

Dumneaei este Ana Kostenko. Şi ce face Ana Kostenko? Face bine, chiar foarte bine, dacă ne referim la imaginile pe care le veţi vedea. Pe blogul frate (Fotoblogul din Drumul Taberei) aveţi acum ocazia să vedeţi un set de 22 dintre creaţiile ei. Vă veţi uita la ele şi veţi zice "da, uite nişte fotografii frumoase!". Numai că, dragii mei, aici vine surpriza pe care va-am făcut-o pentru că, ceea ce vedeţi NU SUNT FOTOGRAFII, ele SUNT PICTURI! Da, sunt picturi minunate, făcute de mâini minunate!
Vă spun cu toată sinceritatea că, de când le-am primit, le admir fără ostoire şi nu-mi vine a crede ochilor. A o vedea pe Ana Kostenko la lucru a devenit unul din lucrurile pe care mi le-aş dori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!