"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

miercuri, 22 februarie 2012

Astăzi e ziua ta...

... zi frumoasă ca tine... Cel puţin, aşa sună cântecul. Numai că, de data asta, versurile chiar se potrivesc.
Pentru că este frumoasă. Frumoasă ca o zi. Graţioasă ca o trestie. Înţeleaptă aşa cum numai un om înţelept poate fi.
Nu-mi pot imagina o privire mai caldă şi mai sinceră decât cea a ochilor ei blânzi atunci când mă priveşte. Nu-mi pot imagina o voce mai caldă şi mai sinceră decât a ei atunci când îmi vorbeşte. Nu-mi pot imagina o minte mai limpede şi mai deschisă decât a ei atunci când mă ascultă.
Cele mai delicate păreri, doar de la ea le pot asculta. Cele mai graţioase gesturi doar la ea le pot vedea. Cea mai limpede voce doar la ea o pot auzi. Cei mai senini ochi doar la ea îi pot vedea.
Este poarta ochilor mei spre ceea ce este frumos, fin şi cu bun simţ, este poarta urechilor mele spre ceea ce este delicat şi cuviincios, este poarta gândurilor mele spre ceea ce esta calm şi înţelepciune.
Este partea bună din mine, este carne din carnea mea, este sufletul meu, este viaţa mea, este fiica mea.
Îi doresc toată sănătatea din lume. Îi doresc să îi dea Dumnezeu tot aş fi dorit eu să-i ofer şi nu am reuşit.

8 comentarii:

  1. La multi ani! Sa se bucure de o viata plina de armonie,
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim: Mulţumesc frumos! Să dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa-ti traiasca si sa fie sanatoasa, fericita!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani, sa te bucuri de realizarile ei (stiu c-o faci) si sa ai parte de multi ani si tu, ca s-o poti sustine in continuare.

    Scuza-mi urarea intarziata, dar ma uit din ce in ce mai rar pe net, din motive de activitate in munca... ne auzim cu siguranta de Paste, cu vesti mari si frumoase.

    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ QED: Da, QED, mulţumesc! Sănătoasă şi fericită...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ nelu_A: Mulţumesc! Să sperăm...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cer iertare pentru intarziere!"La multi ani fericiti!"Multa sanatate,pace si implinirile dorite!Sa va bucurati de realizarile ei,sa aiba parte de tot ce e mai bun si mai frumos!Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Anonim: Nu ai de ce să te scuzi. O urare sinceră e oricând binevenită. Multe mulţumiri!

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!