"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

joi, 27 ianuarie 2011

Precizare

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Primesc un comentariu de la cel sau cei care deţin site-ul http://www.horoscopurania.ro/  prin care mi se solicită să precizez că cele trei articole din suita "Astrologie la volan" au fost preluate de pe acest site fără a face nicio precizare în acest sens. Dacă citeau cu atenţie, ar fi văzut chiar din prima postare că am menţionat: "Aş fi vrut să vă indic şi sursa (în afară de faptul că sunt statistici făcute de o societate de asigurări din State), dar articolul iniţial a fost atât de agramat, încât pot spune că l-am scris din nou. Dar să vedem ce spune articolul." Iată că precizarea am făcut-o chiar de atunci pentru că nu sunt omul care să se bucure de munca altuia. Doar că, respectivele articole le primisem de la un prieten pe e-mail şi nu le preluasem eu direct. Care prieten, la rândul lui, le primise de la un altul ş.a.m.d. Deşi nu mi se pare ceva de laudă faptul că eşti proprietarul unor articole agramate şi pline de greşeli... iată că fac precizarea cuvenită.
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!