"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

joi, 31 decembrie 2009

Mesajul Preşedintelui blogului pentru românii de pretutindeni, inclusiv pentru cei din România

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Dragii mei,
Am început să scriu aceste rânduri, dar îmi dau seama că sunt la un pas de a scrie platitudini. Să vă urez "La mulţi ani" şi alte chestii asemănătoare nu mi se pare relevant decât dacă sunt spuse faţă în faţă. Aşa că voi încerca să vă spun ceva ce simt.
"Dragii mei" înseamnă că vă iubesc. Şi asta vă doresc şi vouă. Să iubiţi oamenii, să îi preţuiţi pe cei dragi şi nimic să nu vi se pară prea mult pentru a le arăta şi păstra iubirea. Să preţuiţi şi să respectaţi ceea ce faceţi, să puneţi drag în toate acţiunile voastre, să iubiţi, să preţuiţi şi să salvaţi viaţa.
Am fost întrebat de ce am pus un tigru în antetul blogului.
Am pus un tigru pentru că este un animal nobil. Vă doresc ca gesturile şi vorbele voastre să fie nobile, să preţuiţi şi să înţelegeţi vorbele celor din jur, să nu umiliţi şi să nu lăsaţi să fiţi umiliţi. Să fiţi adevăraţi domni şi adevărate doamne.
Am pus un tigru pentru că este un animal puternic. Vă doresc să fiţi puternici, să rămâneţi în picioare indiferent de greutăţile apărute, să nu cereţi altora să se plece în faţa voastră, dar nici voi să nu vă plecaţi în faţa nimănui. Să aveţi puterea de a vă duce la bun sfârşit tot ceea ce începeţi.
Am pus un tigru pentru că este un animal curajos. Vă doresc să aveţi curajul vorbelor şi faptelor voastre, gândindu-vă că trăiţi doar odată, să nu ezitaţi când trebuie să faceţi un bine, să aveţi curajul de a fi sinceri şi adevăraţi faţă de voi şi faţă de cei din jurul vostru.
Am pus un tigru pentru că este un animal necruţător. Vă doresc să fiţi necruţători în faţa răului din voi şi din jurul vostru, să nu acceptaţi minciuna şi înşelătoria din partea nimănui şi să o respingeţi cu orice preţ.
Vă doresc toate astea pentru noul an şi pentru încă mulţi, foarte mulţi pe care vi-i doresc în continuare.
Vă doresc să fiţi fericiţi mai mult decât poate inima voastră să cuprindă.
Acum, pot să vă urez "La mulţi ani!"
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!