"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

vineri, 1 ianuarie 2010

Românii mei de peste mări şi ţări...

 
GlobTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Sunt nou în blogăreală, dar am observat că, majoritatea blogger-ilor obişnuiesc să-şi facă un bilanţ al blogului la sfârşit de an. Eu nu fac asta pentru că o fac contoarele pe care sper că le-aţi observat pe pagină. Ele îmi spun totul: dacă am urcat sau nu în clasamente, cine mă vizitează şi de unde, ce browser a fost folosit sau ce platformă, totul, dar absolut totul, inclusiv imaginea locuinţei în care vă aflaţi.
Aşa am reuşit să vă văd pe voi, voi cei din Puerto Rico sau Seattle, din Valencia sau din Londra, din Luxembourg sau din Heidelberg, din Los Angeles sau Veneţia şi lista poate continua. Şi de câte ori vă văd mi se umple inima de căldură la gândul comunităţii pe care o formăm prin acest blog.
Ştiu că sunteţi acolo pentru dorinţa elementară de a avea un trai mai bun. Şi vreau să vă mulţumesc pentru că datorită vouă, care sunteţi acolo, şi blogul meu este aici.
LA FOARTE MULŢI ANI FERICIŢI ŞI SĂNĂTOŞI!
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!