"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

marți, 29 octombrie 2013

Noi vorbe de duh

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Iată, astăzi, o nouă dovadă că duhul prostiei nu numai că este nepieritor, dar este şi omniprezent.
Pe această temă am mai publicat articole, aşa că cel de azi vine să le completeze într-un mod, sper eu, fericit.
Echipa s-a mişcat încet, dar repede.
-- Casey Stengel, jucător de baseball, managerul Mets
Cuvântul "geniu" nu este aplicabil în football. Un geniu este un tip ca Norman Einstein.
-- Joe Theisman, analist de NFL football şi sport
Fără cenzură, lucrurile pot deveni teribil de confuze în mintea publicului.
-- Generalul William Westmoreland
Nu mai este o mahala murdară. Nu am mai auzit de vreun cubanez împuşcat de mult timp.
-- Un vecin din mahalaua Wrigley, Chicago, IL.
Imaginaţia la scris e minunată. Poţi schimba aproape orice.
-- Ivana Trump, după ce şi-a scris prima nuvelă
Traficul este infernal în acest moment, aşa că dacă vreţi să plecaţi acum, trebuie să o faceţi cu câteva minute mai devreme.
-- Raport de trafic
Asigură-te că ai pus câţiva din neutronii ăia pe ea.
-- Mike Smith, prinzător la baseball, comandând o salată la restaurant
Aceşi oameni nu mi-au văzut ultima faţă. Dacă merg în jos, o fac mergând în sus.
-- Chuck Person, jucător de NBA Basketball
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!