"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

luni, 25 ianuarie 2010

Perle (ai noştri sunt mai deştepţi decât ai lor)

PerleTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
"Există aici, în această sală, tineri care au murit în Revoluţia din decembrie 1989" - Viorel Cataramă (om de afaceri şi politician)
"Lumea are voie sa aibă două conturi; unul în lei, unul în valută şi încă unul pentru economii. Mai mult nu" - Florin Georgescu (fost ministru al finanţelor)
"S-au verificat toate actele pe foştii trei ani pe care am fost primar" - Marian Vanghelie (primarul sectorului 5 din Bucureşti)
"A garanta proprietatea înseamnă a limita dreptul omului asupra proprietăţii lui" - Ion Iliescu (fost preşedinte al României)
"Băncile sunt conduse de bancheri în toată lumea în afară de Cişmigiu şi Herăstrău" - Bogdan Balthazar (fost director de bancă)
"Becali e un brand. Eu la Avicola Iaşi pot să fac pui Gigi Becali, dacă vreau" - Gigi Becali
"Doar prin hazardul inconştient social nu se putea ajunge în sfere atât de aureolate şi în plan financiar" - Cornel Dinu (antrenor de fotbal)
"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informaţii din lume - ştie tot, chiar şi-un fir de păr" - Gigi Becali
"Familia e sfântă, pe când patria... cum să vă spun patria e sacră" - Dumitru Dragomir
"Destinul meu a fost marcat de soartă" - Dan Iosif (fost consilier prezidenţial)
"Omul este o persoană umană" - Gheorghe Hagi (fost fotbalist şi antrenor)
"Este voinţa lui Dumnezeu ca eu să pasc acest popor" - Gigi Becali
"Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine că sunt corupt pe vremea când nu eram, în 1993" - Viorel Hrebenciuc (parlamentar P.S.D.)
"Eu în tinereţe eram amfitrion pe oriunde mă duceam" - Gigi Becali
"Eu sunt pe toate listele de corupţi şi arestaţi, dar nu am nicio greaţă" - Viorel Hrebenciuc (parlamentar P.S.D.)
"Pe la voi prin Chişinău trece Volga, nu? Cum? Nu mai trece?" - Loredana Groza (cântăreaţă, nevastă de director PRO TV)
"Sigur că am auzit de El Nino. E numele unui cântăreţ de muzică latină, nu?" - Loredana Groza (cântăreaţă, nevastă de director PRO TV)
"La noi, şefii de partide sunt ca vacile în India" - Antonie Iorgovan (fost avocat, părintele constituţiei)
"Domnul Iorgovan e un fel de electron sărit de pe orbită" - Adrian Năstase (fost Prim Ministru)
"Omar Hayssam aparţine ţării, este un bun al întregului popor" - Adrian Năstase (fost Prim Ministru)
"Am învăţat puţin limba braziliană!" - Loredana Groza (cântăreaţă, nevastă de director PRO TV)
"M-am certat cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a făcut oligofren, eu l-am făcut zdreanţă, dar nu ne-am insultat. În schimb, Marian Iancu e obraznic şi umblă cu tot felul de jargoane care nu e bine să le dai la presă" - Gigi Becali
"Fiecare are gusturile lui în muzică. N-are cum să asculte toată lumea numai Schopenhauer" - Costi Ioniţă (cântăreţ de manele)
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!