"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

marți, 1 martie 2011

Robotul telefonic al mamei

Robot telefonicTuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Mă tot gândeam în ultimele zile ce aş putea publica ceva inedit de ziua femeilor. Nu-mi plac repetările şi nici platitudinile. Dar sunt fiul unei mame şi maternitatea este cea mai minunată trăsătură a femeilor. Îmi este greu să mă gândesc la o femeie fără să văd în ea potenţiala mamă. Faptul că nu toate sunt conştiente de minunea ascunsă în ele nu schimbă datele problemei. Aşa că, dragii mei, daţi-mi voie să public câteva rânduri ca un omagiu faţă de mame, faţă de dăruirea şi sacrificiile făcute pentru a scoate oameni din copiii cu care au binecuvântat omenirea.
- Ţîrrr…
- Bună ziua, în acest moment nu sunt disponibilă. Vă rog să lăsaţi un mesaj după sunetul caracteristic: Beeeeep!…
- Dacă eşti unul dintre copiii mei, apasă 1, 2, 3, ... (în funcţie de care copil eşti) şi foloseşte următoarele opţiuni:
- Dacă vrei să-ţi ţin copiii, apasă 2.
- Dacă vrei să-ţi spăl hainele şi să ţi le calc, apasă 3.
- Dacă vrei să doarmă copiii aici, apasă 4.
- Dacă vrei să-ţi iau copiii de la şcoală, apasă 5.
- Dacă vrei să-ţi trimit mâncare acasă, apasă 6.
- Dacă vrei să vii să mănânci aici, apasă 7.
- Dacă vrei bani, apasă 8.
- Dacă vrei să vin ca să-ţi fac curat în casă, apasă 9.
- Dacă vrei să mă chemi la cină, să mă duci la teatru, sau la restaurant, să mă inviţi la o ieşire la plimbare în week-end, să mă inviţi în vacanţă la mare sau la munte, doar începe să vorbeşti!!
Nu uitaţi nicio clipă să vă iubiţi mamele, să le respectaţi şi să le sărutaţi ori de câte ori le vedeţi. Nici nu ştiţi ce mult înseamnă pentru ele…
Să auzim de bine!

2 comentarii:

  1. Sall, ai perfectă dreptate, să ai grijă de ea. Eu am pierduto de mic copil. multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  2. Zolty, imi pare rau. Stiu ce inseamna acest lucru, si eu mi-am pierdut mama, mai devreme decat ar fi trebuit. Ma bucur si incerc sa aduc cat mai multe bucurii femeilor dragi din viata mea, dar in continuare ma gandesc la ea... am un ghiocel pentru tine, mama. Dumnezeu sa-ti dea liniste, iubire si fericire. Sunt lucruri pe care ai incercat mereu sa mi le oferi tu AICI, desi nu mereu am realizat acest lucru.

    Mult respect pentru toate mamele din lume !!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!