"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

miercuri, 21 octombrie 2009

Live web cam

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Iarna trecută, într-o sâmbătă după amiaza, eram în Sinaia cu nişte prieteni. Veniserăm mai mult pentru o renumită ciorbă de burtă la un restaurant din localitate decât pentru turism, aşa că eram paltonari şi pantofari. După o masă copioasă, am socotit că lucrul cel mai nimerit e să facem o mică plimbare prin centru, ca nişte adevăraţi turişti. La un moment dat, vedem agăţată de colţul unei clădiri o camera web live. Ştiam de ea pentru că văzuserăm imagini live din Sinaia cu timp în urmă pe site-ul producătorului.
Imediat am dat la manivelă şi am pus în funcţiune celularul ca să îi sensibilizez pe cei de acasă ca să intre imediat pe site şi să memoreze pe calculator imaginile cu noi. Primesc confirmarea că suntem văzuţi şi că imaginea e memorată. Imediat, ca să dăm mai multă savoare imaginilor, am început să ne scălâmbăim şi să dăm din membre (nu sunt sigur că nu am scos limba). După aproximativ 5 minute de scălâmbăială semnificativă ne hotărâm să plecăm spre hotel ca să ne refacem cu un vin fiert.
Prietenul meu îşi aduce aminte de existenţa părinţilor din dotare şi, gândindu-se că după vinul fiert îi va fi mai greu să vorbească coerent, le dă un apel pe celular.
- Alo! Tata? Ce faceţi, sunteţi bine?
- Da, răspunde omul puţin crispat.
- Bravo, mă bucur. Să ştiţi că noi suntem în Sinaia.
- Ştim, răspunde omul acru.
- De une ştiţi? întreabă prietenul meu.
- Păi, v-am văzut acum 5 minute la Antena 3 pe când dădeau la buletinul meteo imagini luate cu camere live din ţară! Eraţi oamenii cei mai neserioşi din toată Sinaia. V-a văzut şi tanti Melania de la Videle.
Nici măcar a doua carafă de vin fiert nu ne-a oprit din râs. Ba, cred că din contra…
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!