"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

miercuri, 25 septembrie 2013

Mesaje în circuit

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Nimeni nu a fost scutit de spam-urile penibile cu recomandări şi mai penibile prin care suntem puşi să trimitem zeci de mesaje prietenilor sau suntem ameninţaţi cu diferite plăgi, mai ceva ca în Biblie. Multe dintre ele nu sunt chiar spam, ci mijloace prin care iniţiatorul unui asemenea mesaj doreşte să colecteze cât mai multe adrese. Iar cei care trimit aceste mesaj prietenilor fără discernământ, adică fără a elimina din căsuţa de adrese celelalte conturi de e-mail, nu fac altceva decât să-şi condamne prietenii şi pe ei înşişi la nesfârşite atacuri. Personal, vă spun că le şterg fără ca măcar să le citesc. Dar iată că au apărut şi urmări.
Ţin să mulţumesc pe această cale tuturor prietenilor care mi-au trimis e-mail-uri «înlănţuite» deoarece, graţie strădaniei lor:
1. Nu mai mai beau Coca Cola de când am fost avizat că dizolvă tartrul de pe pereţii vasului de WC!
2. Nu mă mai duc la cinema de frică să nu mă aşez pe un ac de seringă infectat cu SIDA!
3. Am ajuns să put deoarece nu mai folosesc deodorante care pot să-mi provoace cancer sau distrug stratul de ozon!
4. Cum am ajuns cu maşina în parcare ies din ea imediat, deoarece mi-e frică să nu mi se înmâneze un eşantion de parfum pentru a mă droga şi după aceea să fiu jefuit!
5. Nu mai răspund la celular şi folosesc doar cartele deoarece mi se poate solicita să formez un număr lung şi stupid, urmând să primesc o factură infernală cu apeluri în Uganda sau Ceylon!
6. Dacă ies din casă, mă furişez pe lângă ziduri şi nu vorbesc cu persoanele străine, deoarece mi-e frică să nu fiu atras într-un hotel, unde să fiu drogat ca să mi se preleveze rinichii pentru a fi vânduţi pe piaţa neagră!
7. Mi-am depus toate economiile în contul lui Amy Bruce, o fetiţă sărmană, care a fost spitalizată cu o maladie îngrozitoare de mii de ori. (Ceea ce este straniu este că această fetiţă continuă să aibă 8 ani din 1995... probabil un efect al maladiei cumplite de care suferă).
8. Mi-am îngropat cardul de salariu în fundul curţii, la 1,4 metri sub pământ, de frică să nu îmi fie copiate datele de la distanţă.
9. Ultimul model de celular nu mi-a sosit nici după trei ani şi nici vacanţele plătite pentru două persoane la Disneyland pe care le-am câştigat!
10. Umblu prin casă cu mască pe faţă şi comunic cu soţia prin bileţele de frică să nu ne fie violată intimitatea prin camera video a lap top-ului.
11. Mi-am pus cel puţin sute de dorinţe care nu s-au realizat niciodată şi am difuzat mesajele "norocoase" la toate cunoştinţele mele (care acum mă urăsc) de frică să nu fiu atins de vreo molimă dacă nu le trimit!
12. Am ajuns un credincios bigot închinându-mă al sute de icoane care îmi promiteau că imediat ce închid mesajul o minune se va întâmpla. Nu s-a întâmplat nici măcar minunea să nu mai primesc asemenea mesaje.
Tuturor, un călduros mulţumesc!
IMPORTANT: Dacă nu trimiteţi acest mesaj în următoarele 11,4 secunde la cel puţin 12.537 persoane, atunci mâine veţi da de un mare necaz: vă voi mai trimte un mesaj!
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!