"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

joi, 25 iulie 2013

Şi sportivii spun lucruri trăsnite

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Vorbitul nu este darul unor aleşi, ci al tuturor. Incluzând aici şi sportivii. Iar şcoala ne învaţă că primul lucru pe care trebuie să-l faci ca să spui o prostie este să deschizi gura. Iată ce se întâmplă când o deschid sportivii...
"Iar aici este Moses Kiptanui, kenianul în vârstă de 19, care tocmai a împlinit 20 acum câteva săptămâni." David Coleman.
"Este un mare avantaj să alergi cu echipa cu ambele picioare". (David Coleman).
"Acum, noi suntem exact în aceeaşi situaţie în care eram la începutul cursei, numai că exact opusă." Murray Walker.
Jimmy Hill: "Nu sta la fereastră, Terry. Ce şanse crezi că are Germania să treacă? Terry Venables: "Cred că 50-50."
"Am fost într-o situaţie în care nimeni nu câştigă, aşa că sunt bucuros că am câştigat în loc să pierd." Frank Bruno.
"Maşina din frunte este absolut unică, exceptând pe cea din spatele ei care este absolut identică." Murray Walker.
"Datorez mult părinţilor mei, în special mamei şi tatălui." Greg Norman.
"Au existat răniri şi decese în box, dar niciuna gravă." Alan Minter.
"Priveşte timpul. Îţi dă o indicaţie a cât de repede aleargă ei." Ron Pickering.
"A fost o diferenţă de câţiva inci pentru ca să fie milimetric perfect." Ted Lowe.
"Parcul Oval al Reginei, exact aşa cum sugerează şi numele, este absolute rotund." Tony Crozier.
"Suntem pe cale să întoarcem echipa asta cu 360 grade." Jason Kidd.
"Ai vreo relaţie cu fratele tău Marv?" Basketbalistul Leon Wood către crainicul Steve Albert.
"Chiar nu-mi pot aminti numele cluburilor pe unde am fost." Shaquille O'Neal după ce a vizitat Parthenon cu ocazia unei excursii în Grecia.
"Sora mea aşteaptă un copil, aşa că nu ştiu dacă voi fi unchi sau mătuşă." Chuck Nevitt, basketbalist, North Carolina State, explicând antrenorului Jim Valvano de ce apare nervos la antrenamente, 1982.
"Voi fi întotdeauna Number 1 pentru mine." Moses Malone.
"Voi absolvi la timp, indiferent cât va dura." Senior basketbalist la Universitatea din Pittsburgh.
"Tipilor, trebuie să vă aliniaţi în ordine alfabetică după înălţime." Bill Peterson, antrenor de fotbal.
"Oameni buni, vreau să vă gândiţi doar la un cuvânt tot sezonul. Un cuvânt, doar unul singur: Super Bowl." Bill Peterson, antrenor de fotbal.
"Ne tratează ca pe bărbaţi. Ne lasă să purtăm cercei." Torrin Polk, Universitatea din Houston, referitor la antrenorul său, John Jenkins, 1991.
"Nu mă interesează ce spune banda. Eu nu am spus asta." Antrenorul de fotbal Ray Malavasi.
"Se poate să fiu tâmpit, dar nu sunt prost." Fostul jucător de fotbal/crainic Terry Bradshaw.
"Nimeni în fotbal nu poate fi numit un geniu. Un geniu este un tip ca Norman Einstein." Comentatorul de fotbal şi fost jucător Joe Theismann.
"Vreau să alerg pentru 1.000 sau 1.500 yards, care vine prima. New Orleans Saint RB George Rogers.
"Sper că acest meci să nu rămână singurul meu debut". Declaraţie acordată după meciul său de debut în echipa naţională de Sebastian Deisler, fotbalist la Bayern Munchen.
"Există o singură posibilitate: victoria, remiza sau înfrângerea". Franz Beckenbauer, preşedintele Comitetului de organizare a Cupei Mondiale 2006.
"Milan sau Madrid, important e să fie din Italia". Andreas Moller, fost internaţional german.
"Situaţia este fără ieşire, dar nu e critică". Stefan Effenberg, fost internaţional german.
"În fotbal este ca în patinaj artistic: cine marchează cele mai multe goluri, câştigă". Reiner Calmund, fost preşedinte Bayer Leverkusen.
"Nu am probleme musculare, pentru că nu am muşchi". Dietmar Hamann, fotbalist la FC Liverpool.
"Nu cred că am fi pierdut acest meci, dacă s-ar fi terminat 1-1". Uli Hoeness, managerul clubului Bayern Munchen.
"Soţie de fotbalist" (răspunsul lui Scholl la întrebarea care este meseria lui preferată). Mehmet Scholl, fotbalist la Bayern Munchen.
"În mare, acesta a fost un meci, care, dacă s-ar fi desfăşurat în alt mod, altul ar fi fost şi rezultatul". Eike Immel, fost portar al reprezentativei Germaniei.
Astea au fost câteva din perlele spuse. Pe teren se pot vedea şi cele făcute...
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!