Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Noi, românii, formăm o societate comunicativă, de felul nostru. Şi există numeroase exemple care pot confirma această aserţiune. Avem o mulţime de operatori de telefonie? Avem! Dar, pe lângă ăştia, avem noi şi o mulţime de operatori de telefonie mobilă? Şi din ăştia avem! Dar avem noi telefoane, mobile sau fixe? Ooo, o grămadă. Dacă ne luăm după statistici, avem chiar câte două sau trei bucăţi per capita.
Oare comunică românii prin intermediul mijloacelor pe care le au la dispoziţie sau le ţin doar ca să se fălească? Da’ cum, comunică, cum să nu comunice, de ce să nu comunice? Îi vedem toată ziua butonând sau vorbind, îi vedem toată ziua cu telefoane de 20 de milioane în mână, deşi poartă pantofi pingeliţi.
Am fi tentaţi să credem că, având asemenea mijloace de comunicare, românii se dedau plăcerilor egoiste de a vorbi de unii singuri, pe stradă sau acasă, acolo unde îi apucă vorbitul. Greşit, ca să nu zic eronat! Românii socializează şi asta o vedem prin mall-uri, unde se fâţâie cu orele chiar dacă nu cumpără nimic, pe la terasele care se umplu ochi imediat ce dă colţul ierbii şi unde stau de vorbă la un pahar de apă plată de nu poate închide patronul prăvălia.
Una peste alta, putem concluziona că românii sunt o populaţie vorbitoare şi vorbăreaţă, care profită din plin atât de dotările anatomice, cât şi de cele tehnice.
Atunci poate că românii sunt uitutci şi uită de la mână până la gură ce aveau de spus. Ei, da, românii sunt uitutci! Şi nu oricum, ci la greu. Românii sunt atât de uituci încât uită că este criză şi îşi cumpără super maşini de super lux mai abitir decât când nu era criză. Că românii uită de la mână până la gură stau dovadă parcările supermagazinelor pline ochi cu români uituci că nu au bani şi veniţi la cumpărături. Despre lipsa de memorie a românilor ştiu şi patronii hotelurilor sau pensiunilor din diferite staţiuni care au observat că lipsa memoriei îi face pe români să uite că nu au bani şi să rezerve locuri pentru Anul Nou încă din septembrie producând un grad de ocupare de 150 la sută.
Punând cele de mai sus cap la cap, putem concluziona că românii comunică, dar sunt uituci. Ei, da, acum am motive să-l cred pe domnul Ponta că a uitat să-i comunice domnului Antonescu dorinţa sa de numire a doamnei Kovesi.
Să auzim de bine!
Noi, românii, formăm o societate comunicativă, de felul nostru. Şi există numeroase exemple care pot confirma această aserţiune. Avem o mulţime de operatori de telefonie? Avem! Dar, pe lângă ăştia, avem noi şi o mulţime de operatori de telefonie mobilă? Şi din ăştia avem! Dar avem noi telefoane, mobile sau fixe? Ooo, o grămadă. Dacă ne luăm după statistici, avem chiar câte două sau trei bucăţi per capita.
Oare comunică românii prin intermediul mijloacelor pe care le au la dispoziţie sau le ţin doar ca să se fălească? Da’ cum, comunică, cum să nu comunice, de ce să nu comunice? Îi vedem toată ziua butonând sau vorbind, îi vedem toată ziua cu telefoane de 20 de milioane în mână, deşi poartă pantofi pingeliţi.
Am fi tentaţi să credem că, având asemenea mijloace de comunicare, românii se dedau plăcerilor egoiste de a vorbi de unii singuri, pe stradă sau acasă, acolo unde îi apucă vorbitul. Greşit, ca să nu zic eronat! Românii socializează şi asta o vedem prin mall-uri, unde se fâţâie cu orele chiar dacă nu cumpără nimic, pe la terasele care se umplu ochi imediat ce dă colţul ierbii şi unde stau de vorbă la un pahar de apă plată de nu poate închide patronul prăvălia.
Una peste alta, putem concluziona că românii sunt o populaţie vorbitoare şi vorbăreaţă, care profită din plin atât de dotările anatomice, cât şi de cele tehnice.
Atunci poate că românii sunt uitutci şi uită de la mână până la gură ce aveau de spus. Ei, da, românii sunt uitutci! Şi nu oricum, ci la greu. Românii sunt atât de uituci încât uită că este criză şi îşi cumpără super maşini de super lux mai abitir decât când nu era criză. Că românii uită de la mână până la gură stau dovadă parcările supermagazinelor pline ochi cu români uituci că nu au bani şi veniţi la cumpărături. Despre lipsa de memorie a românilor ştiu şi patronii hotelurilor sau pensiunilor din diferite staţiuni care au observat că lipsa memoriei îi face pe români să uite că nu au bani şi să rezerve locuri pentru Anul Nou încă din septembrie producând un grad de ocupare de 150 la sută.
Punând cele de mai sus cap la cap, putem concluziona că românii comunică, dar sunt uituci. Ei, da, acum am motive să-l cred pe domnul Ponta că a uitat să-i comunice domnului Antonescu dorinţa sa de numire a doamnei Kovesi.
Să auzim de bine!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!