"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

luni, 26 noiembrie 2012

Frumoasele noastre

Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
De la bun început îmi fac datoria să vă avertizez că acest articol e destinat în exclusivitate bărbaţilor. Cum adică, se vor mira cei mai curioşi dintre voi, acest om (adică eu, autorul articolului) a devenit misogin peste noapte?
Un asemenea raţionament ascunde două greşeli: prima, nu am devenit peste noapte, ci peste zi şi a doua, despre ce credeţi voi că vorbesc bărbaţii când se întâlnesc? Evident, despre maşini! Pentru că despre maşini va fi vorba în rândurile de mai jos. D’aia am zis că e destinat bărbaţilor. Desigur, femeile sunt binevenite şi ele în rândul admiratorilor maşinilor de epocă. Maşini de epocă, dar superbe. Modele de renume, cu linie, eleganţă şi stil, maşini care, cu toată vechimea lor, ne încântă ochii şi ne aprind imaginaţia.
Să auzim de bine!
Bentley 6 Litres Gill & Son Convertible Sedan 1927.

Berliet 1900.
Bugatti Type 57 SC Corsica Coupé 1938.
Cord L 29 Rumble Seat Cabriolet 1930.
Ford Model T Touring 1912.
Isotta Frachini 1928.
Lanchester 28 hp Landaulette 1910.
Mercedes Benz Ss Tourer 1930.
Packard 1912.
Queen Model E Tourng 1905.
Rolls Royce Phantm II Hooper All Weather Tourer 1930.
Rolls Royce Phantom I Windover All Weather 1925.
Rolls Royce Silver Ghost 1907.
Rolls Royce Silver Ghost Picadilly Roadster 1923.
Simplex Crane Model 5 Roadster 1915.
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!