"Am stat 13 în temniță pentru un popor de idioți". Petre Țuțea, filosof, (1902-1991)

marți, 19 iulie 2011

Perle din armată

Imagine preluată de pe laghiseu.ro
Tuturor celor prezenţi şi viitori, salutare!
Fără discuţie că stagiul militar a fost şi rămâne sursa unor numeroase şi variate întâmplări. Nici eu nu am fost scutit şi, pe cele vesele vi le-am povestit în paginile acestui blog. Dar iată că şi limbajul este o sursă la fel de bogată de amuzamente. Haideţi ca să vedem câteva...
1. Fruntaşul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că a fost găsit cu o persoană de sex feminin la gardul unităţii, în loc să fie în pat...
2. Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că, imitând vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou...
3. Instrucţia domnului medic militar Ionescu, cu tema "Cum ramân sănătos" se amână pe motiv de boală...
4. Băgaţi la tărtăcuţă, regulamentul nu poate fi încalcăt absolut niciodată, cu excepţia situaţiilor prevăzute de regulament!
5. Să nu mai prind picior de soldat nebărbierit prin unitate!
6. Măi rahat, nu mai mişca în formaţie că te mănânc!
7. O mână criminală a dat cu piciorul şi a spart chiuveta!
8. Am auzit un zâmbet în formaţie!
9. Bateţi trei paşi şi începeţi să cântaţi cu stângul!
10. Să nu mai prind televizorul mergând noaptea prin cameră!
11. Dacă sunteţi proşti şi nu tineţi minte, cumpăraţi-vă un carneţel şi un pix şi ţineţi-le la buzunarul de la piept şi vă puteţi nota. Uite, aşa ca mine...
12. Dacă sunteţi prea proşti să vă aduceţi aminte scrieţi-vă pe ceva. Şi eu îmi scriu totul.
13. Aveţi grijă la pragul ăla de sus. Dacă vă daţi cu capul de el, rămâneţi proşti pe toată viaţa. Şi eu mi-am dat de trei ori, de aia ştiu...
14. Aveţi în faţă un măgar şi un porc... (urmeaza muştruluiala şi la sfârşit)... treci la loc în formaţie, măgarule!...
15. Pluton, alinierea în front câte unul! Pentru verificarea bocancilor, ridicaţi piciorul drept! Unul dintre soldaţi ridică, din greşeală, piciorul stâng, la care dom' plutonier, văzând şi un bocanc stâng ridicat, strigă imediat: Bă, care ai ridicat amândouă picioarele?
16. Trebuie să ţineţi duşmanul tot timpul în ochi... Ce te holbezi aşa la mine, soldat!?...
17. Căpitanul către companie, după duşul săptămânal... V-aţi parfumat ca nişte curve! Numai nevastă-mea şi fiică-mea se mai parfumează aşa!
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează, comentează! Ceva tot trebuie să fie de comentat!